Batıkent Mahallesi Ali İhsan Göğüş Caddesi No: 136 Şehitkamil/Gaziantep
Türkçe English Arabic
İmplant Tedavisine Başlamak İstiyorum

Diş sağlının olumsuz etkilenme sebepleri arasında periodental hastalık, yaralanma veya diş çürümesi gösterilebilir. Bu olumsuzluklar zamanla diş kaybı sorunlarına neden olur. İmplant tedavisi diş kaybı problemlerini çözüme kavuşturur.

Dental implantlar diş kökü görevi görürler. Diş boşlukları; kronlar, köprüler ve özel protez ile implantlar kullanılarak tedavi edilir.

İmplantlar doğal diş yapısına uyumluluk sağlar. Yapay bir diş kökü oluşturan implantlar doğal dişleriniz gibi görünerek kalıcı çözüm sunar. Doğal gülümsemenize kavuşarak özgüveninizi kazanmak için implant tedavisini alanında uzman Elit Dental Ağız Diş Sağlığı Polikliniği hekimleri ile birlikte değerlendirebilirsiniz.

Dental implant 3 parçadan oluşur

1. Çene kemiği ve diş eti içindeki titanyum kısım
  2. Titanyum kısma bağlanan ve kronu tutan ‘abutment’
  3. All On X

Geleneksel İmplant

Doğal diş yapısıyla uyumluluk sağlayan implantlar, ağız yapınızı destekleyerek yapay bir diş kökü oluşturur. Doğal dişleriniz gibi görünen diş implantları kalıcı çözüm sunar. Sizi doğal gülümsemenize kavuşturarak özgüveninizi geri kazandırır.

Elit Dental Ağız Diş Sağlığı Polikliniği'nde dental implant uygulamaları çene cerrahisi, protez ve anestezi uzmanlarının oluşturduğu ekip ile yapılır. Alanında uzman hekimler tarafından kişiye özel olarak bir tedavi planı geliştirilir. Ardından implant uygulaması gerçekleştirilir ve implantlar doğal diş renginizle eşleştirilir.

Elit Dental Ağız Diş Sağlığı Polikliniği, uzmanlıkla ve büyük bir titizlikle sorununuzu ele alarak, dental implant uygulamasıyla sizi sağlıklı dişlere kavuşturur.

All On X

All-on-X diş implantları, geleneksel diş implantlarıyla tedaviye kıyasla üst veya alt diş setini tam olarak eski haline getirmek için daha hızlı bir yol sunar. Bilgisayar destekli cerrahi kullanarak, uzman diş hekimi implantlar için en iyi yerleri belirler ve implantları kemiğe yerleştirir.

Tam bir fonksiyonel diş seti için çene başına sadece altı implant gerektiren All-on-X, genellikle ön kemik grefti ameliyatı ihtiyacını azaltır. All-on-X yönteminde geçici bir protez takılır. Tedavi süreci yaklaşık 1-2 ay sürer. Dişinizin etrafında kullanılan geçici protez, implantları çevreleyen kemikle tamamen entegre olduktan sonra sadece birkaç ay içinde takip edilecek kalıcı bir set ile hızlı bir şekilde değiştirilir.